------------------------------------------
▶▶▶▶ Turbo Dismount™ ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Turbo Dismount™ IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ øgningsnøgler for snydekode ▞▞▞
▞▞▞ Turbo Dismount™ 2022 version ▞▞▞
Det er sjovt, men jeg mistede alle mine tilføjelser, efter at have fået en opdatering forsvandt alle mine tilføjelser (jeg ejede dem alle), og nu skal jeg købe dem igen. Jeg håber virkelig, de løser det, og da de ikke har gjort det endnu, vil jeg ikke anbefale at købe tilføjelserne.
spillet blev kedeligt og overflødigt, så snart jeg var færdig med de første par niveauer.
Du gør alt på 30 minutter, medmindre du bruger 10 bucks for flere kort, mennesker eller biler
Et rigtig godt spil, jeg anbefaler det, men kun hvis du er på computer, da jeg er den mobile version, er alt bag en betalingsmur
Dette spil tog DAMN næsten evigt, men det var ventetiden værd. Spillet er HELT fantastisk! Måske det bedste! Der er ingen annoncer (kun hvis du ville prøve noget), INGEN forsinkelse, du kan parre med controllere (kun på bærbare computere), OG det er endda virusfrit! Kun et par MB (MegaBites) af din lagerplads!
Har ikke flere niveauer, og den har få køretøjer.
Ikke sjovt
Godt spil, men kontrollerne er svære for mig. grafikken er ret god.
5 stjerner
elsker dette spil nogle fejl og en masse annoncer. venligst, jeg HADER annoncer, så lav venligst et spil uden annoncer, ellers ELSKER jeg dette spil. -salg
Turbo Dismount™ Simulación ywsp
Spillet er virkelig sjovt med hensyn til fysik og gentagelser, hvilket gør det meget underholdende, men det kan blive forældet, når du bruger de fleste kort, jeg vil ikke betale penge for variation med køretøjer og kort.
Meh..
rigtig sjovt spil. Jeg anbefaler bestemt. Den eneste dårlige ting er, at du ikke kan se en gentagelse to gange kun én gang. hvis jeg havde et godt vrag, kan jeg kun se det én gang. Og når du begynder, er alle kort og køretøjer allerede låst op. alle forhindringer er også
Det er et fantastisk spil! Jeg elsker, hvordan fjedre og andre ting kommer af bilen, når du styrter, jeg kan også godt lide, hvordan når du bliver ramt eller styrter, bliver de kropsdele, der knækkede, røde, det syntes jeg var en fin funktion. Og politijagterne er fantastiske! Nogle gange kører de dig over. Jeg synes, at en fed ny funktion, de bør tilføje, er muitiplayer, og når du bliver fanget af politiet, stiger de faktisk ud af bilen og arresterer dig i stedet for bare at køre dig over. Daglige præmier ville også være rart.
Turbo Dismount™ Simulyatorlar bbqw
elskede det, men det er gammelt uden opdateringer, nu er det skrald, der bare bruger samme gamle bil og kort, og du skal betale for biler? seriøst, du vil miste spillere, hvis du ikke foretager ændringer i dette forfærdelige spil uden opdateringer
Sjovt, men kan hurtigt blive kedeligt
Tea Party Simulator 2015™ Vis oplysninger. Tea Master. Level 4, 400 XP. Låst op: 6. juli 2016 kl. 3:56. 967 timer registreret i alt.
Så indre dovendyr. Den nye opdateringsdato er ikke rigtig god, men det er virkelig ærgerligt, jeg forstår, hvorfor du gjorde det, men vær sød, hvordan det var før denne opdatering, takket være denne opdatering kan jeg ikke sige, at min ven er sikker. Så det, jeg prøver at sige, er, at spillet stinker PÅ GRUND AF OPDATERINGEN Tak, hvis du fikser det, og jeg vil efterlade en femstjerne.
ret fejlen Jeg kan ikke se fyren og så mange annoncer, og det vil ikke lade mig spille nogle gange
EN GOOGLE BRGUER DER SIGER HEJ
Der er ingen tutorial. Jeg havde ingen idé om kontrol. Skabt til en forfærdelig spiloplevelse. Tilføj en tutorial.
2 1/2" Cat# Description AZ137 5" Turbo Draft™ AZ138 ... Mount or dismount • Easy-to-use: No moving parts • Self-locking: The
Vil ikke lade mig få mine refusioner. Jeg vil have mine penge tilbage, da jeg ikke spiller spillet. Det er en rigtig rip off, når du stopper med at spille spillet og ikke kan få dine penge tilbage.!!!!
Spillet er fantastisk! Hver gang jeg ser en annonce, sparker den mig ud af spillet.
dette spil er forfærdeligt, jeg kan ikke lide det. 1. det tillader dig ikke at bevæge dig væk fra det andet objekt. 2. på det første niveau kunne jeg ikke komme over dias-tinget, hver gang jeg prøvede, det blev ved med at falde på det nøjagtige sted. ikke et godt spil, jeg foreslår IKKE at DOWNLOAD denne app.
Værd pengene. I modsætning til de fleste apps med køb i appen, sparer denne faktisk præmien på din Google-konto... Jeg har haft problemer med apps, der tilbyder premium, bare at tage mine penge og ikke overføre dataene. Kan virkelig anbefales, da det giver en nostalgisk følelse...
Den eneste grund til at jeg gav det 3 1 fordi bilerne bomber ind til dig 2 laver flere kort 3 du kan bomber ind til bilerne 4 laver et motorvejsløb 5 laver flere biler 6 hvorfor kan du ikke sætte farten ned
kan du tilføje et niveau som kæmpe niveau... og tilføje nogle fly og anti-luft for bedre afstigning og distraktioner
Det var okay
Få en opdatering til spillet
Fortsætter med at crashe! Jeg brugte rigtige penge på dette spil!
Hent Your Daddy simulator mod APK 1.1 Android gratis - APK4K
Jeg har læst anmeldelserne og kommentarerne sagde, at 1 en crash-fejl og 2 en fyr, der ikke kender betydningen af Google play, men en ting stak ud af grådighed, du har 10 millioner downloads, og alligevel tvinger du folk til at købe VIP-pas bare gør det hele gratis, og ja, jeg har spillet turbo Dismount, men hvis du opkræver os 0,99, gør det hele gratis ELLER gør, at det koster penge for det hele, men uden for emnet, kunne du tilføje et makuleringsanlæg, som om du kører ind i det. godt hvis du kunne tak
Jeg kan ikke lide spillet mere for 2 år siden var alt gratis. jeg ville ønske det var det samme som for 2 år siden
det bliver ved med at gå ned, hver gang jeg laver et niveau om
Jeg kan godt lide dit spil, dit spil er fantastisk 💪👌💪
Det plejede at være godt, men af en eller anden grund kan jeg ikke flytte mit kamera rundt, plz fix dis
Det er ok. Masser af held og hårde kontroller til køretøjer. Kameraerne fungerer ikke godt, når du styrer køretøjerne.
FJERN ENHEDERNE, DER ER SÅ IRRLIGE
Turbo Dismount™ Симулације rac
Fedt spil
Jeg købte to bilpakker, og nu fryser den bare og genstarter spillet.
ELSKER SPILLET, men jeg vil gerne tilpasse karaktererne lidt mere som flere farver bredde og størrelse
Turbo Dismount™ Simulation wbsv
Dette spil var godt, men jeg var ikke i stand til at købe noget, fordi min PayPal-konto var "Utilgængelig". Jeg prøvede det 6 gange, men det virkede stadig ikke.
Vanvittigt sjovt og jeg eeeeeeeelsker det lavt noget mere
Technopoly – Industrial Empire Strategy kldd
Elsker dette spil så meget, det er helt ærligt perfekt, og jeg har haft det i et stykke tid, men nu efter opdateringen kan jeg kun få ikke engang 5 minutters spilletid, før det går ned og vender mig tilbage til startskærmen, dette sker hver gang, pleaseeeeee fix, elsker virkelig dette spil
godt, men genindlæsningen er lidt langsom, men 3 stjerner er stadig episk, og jeg elsker at spille! Bliv ved!